Chip tuning
Silnik każdego z dostępnych na rynku samochodów posiada ukryty przez producenta potencjał. Przyczyną jest fakt, iż samochody w fabryce nie są regulowane indywidualnie, tylko seryjnie i według uogólnionych ustawień.
Dzięki urządzeniu „STAG TUNING” uwalniane są ukryte rezerwy mocy, dzięki czemu zostają zoptymalizowane ustawienia pracy konkretnego samochodu tak, by użytkownik mógł jeździć bardziej dynamicznie, bezpiecznie i nawet ekonomicznie.
Zastosowanie tylko do silników doładowanych (posiadających Turbo):
- Z pośrednim wtryskiem
- Z bezpośrednim wtryskiem
- Diesel
Przykładowy wykres mocy z hamowni dla Skody Octavia.
Octavia 1.8 – 160 KM
Fabryka 165 HP 240 Nm |
Po zastosowaniu modułu 193 HP 280 Nm |
Żółty gruby – moment obrotowy wzorcowy (fabryka)
Żółty cienki – moment obrotowy z modułem STAG TUNING
Niebieski cienki – moc silnika (fabryka)
Czerwony cienki – moc silnika z modułem STAG TUNING